Dzierżawa urządzeń biurowych

Forma dzierżawy jest ekonomiczną i wygodną alternatywą dla kupna urządzenia. Klient nie ponosi kosztów zakupu kserokopiarki czy urządzenia wielofunkcyjnego a potem kosztów przeglądów, napraw, zakupu tonerów i niezbędnych części zamiennych. Całą obsługą serwisową zajmuje się TELCONNECT.

Nasza oferta zawiera gamę urządzeń dostosowanych do Państwa wymagań, są to urządzenia przeznaczone do małych biur, jak również mające zastosowanie w dużych firmach i korporacjach. Nasze kserokopiarki mogą spełniać funkcję drukarki i skanera sieciowego oraz faxu. Dzierżawimy urządzenia monochromatyczne i kolorowe. Specyfikacja techniczna ustalana jest indywidualnie z klientem w zależności od tego jakie funkcje urządzenie ma spełniać

W ramach standardowej dzierżawy zapewniamy:

  • urządzenie gotowe do pracy wraz z jego dostawą i instalacją
  • szkolenie pracowników 
  • materiały eksploatacyjne i tonery, części zamienne 
  • obsługę serwisową (wymiany części, naprawy wraz z dojazdem)

Korzyści finansowe

  • Oszczędność – koszt obsługi w ramach umowy jest niższy, niż koszt samodzielnego kupna i magazynowania poszczególnych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
  • Jasny system rozliczeń – przewidywalne miesięczne koszty użytkowania urządzenia (ułatwione planowanie kosztów funkcjonowania biura)
  • Rozłożenie kosztów wymiany drogich części w czasie (unikanie kumulowania kosztów eksploatacji)
  • Ograniczona księgowość – jedna faktura w miesiącu.

Korzyści operacyjne

  • Jeden serwis do wszystkich funkcji urządzenia (kopiarka, drukarka, faks, skaner)
  • Szybsza reakcja serwisu (krótsze przestoje – maszyna pracując dłużej więcej zarabia dla firmy)

Bezpieczeństwo

  • Priorytetowe traktowanie klienta przez serwis
  • Pewność eksploatacji urządzenia
  • Stała opieka profesjonalnego serwisu
  • Stałe doradztwo techniczne