telefony systemowe, bramofony i aplikacje
ALCATEL
Linia aparatów Alcatel ReflexesTM została zaprojektowana aby zapewnić użytkownikom komfort pracy i możliwość optymalnego wykorzystania wszystkich usług jakie platforma e-komunikacyjna OmniPCX Office może dostarczyć.
Wydajność, komfort
Zorientowany na pracę grupową (wieloliniowy)

Przyjazny dla użytkownika, wydajny
Duża ilość rozmów (wieloliniowy)

Łatwy w użyciu, kompaktowy
Zorientowany na obsługę średniego ruchu (dwu liniowy)

IP Reflexes to zintegrowane telefony IP posiadające łącze LAN i dodatkowe łącze PC. Dzięki nim usługa głos w sieci IP (VoIP) jest transparentna
dla użytkownika.
Ergonomia i interfejs zostały zachowane, dzięki czemu zachowany został
ten sam poziom usług co w dobrze znanych aparatach Reflexes.



Moduły dodatkowe:
Dodanie do 80 klawiszy bezpośredniego wybierania, dzięki zastosowaniu do dwóch modułów 20 i 40 klawiszowych.
Przystawki do terminali Reflexes:
Te moduły pozwalają połączyć telefon z łączem komunikacyjnym, siecią LAN, stacją bazową DECT lub
z innym narzędziem komunikacyjnym (urządzenie analogowe lub ISDN, aparat Reflexes).
– Przystawka Fast IP 10/100 BT IP
– Przystawka DECT
– Przystawka analogowa
– Przystawka S0
– Przystawka V24
– Przystawka MultiReflexes do podłaczenia 3 terminali Reflexes
W dzisiejszych środowiskach biznesowych, mobilność jest uważana za jeden z głównych czynników wydajnej komunikacji.
Mobilność wewnątrz przedsiębiorstwa jest kluczem do wydajniejszej pracy personelu i zwiększonej satysfakcji klienta.
Aparaty Alcatel Mobile Reflexes oferują wszystkie zalety profesjonalnego systemu komunikacyjnego, OmniPCX Office, plus ten zasadniczy dla powodzenia w biznesie czynnik – mobilność.
Dodatkowo, wbudowano w nie wiele dodatkowych funkcji optymalizujących wygodę i łatwość ich używania : zwiększoną ergonomię, duże wyświetlacze graficzne, zintegrowane systemy głośno mówiące oraz łącza słuchawkowe.
Zaprojektowany dla większości standardowych potrzeb w środowisku biurowym.
Uwaga: użycie pokrowca “integral Office” jest zalecane w celu ochrony terminala.

Zaprojektowany dla użytku biurowego i przemysłowego.
Posiada wbudowany sygnalizator wibracyjny.
Uwaga: użycie pokrowca “integral Industry” jest zalecane gdy aparat używany jest w zakurzonym środowisku przemysłowym.

Zaprojektowany dla niebezpiecznych środowisk przemysłowych
Uwaga: Mobile 200 Ex musi być używany z dostarczonym razem
z nim pokrowcem.

Zabierz swój aparat Reflexes ze sobą…
Ten aparat wyposażony jest z antenę DECT co pozwala na proste przenoszenie aparatu z jednego biurka na inne przy zachowaniu osobistych ustawień.

Radiowe stacje bazowe i akcesoria
Zasięg od 50 do 300 metrów, do 6 równoczesnych rozmów.

Zasięg od 50 do 300 metrów, do 6 równoczesnych rozmów.

– Corded charger: używaj aparatu w czasie ładowania
– Basic desktop charger : blisko na biurku
– Dual Desktop charger : aparat jest zawsze włączony dzięki zapasowej baterii
– Voice desktop charger : wysoko wydajny tryb wolnomówiący

– Zintegrowany z uchwytem
– Przemysłowy z uchwytem, filtrem przeciwpyłowym i materiałem absorbującym uderzenia
Spód pokrowca jest odpinany aby ułatwić ładowanie baterii bez konieczności ściągania pokrowca (tak jak pokazano na zdjęciu)

Słuchawki:
– Express monaural (do użycia w standardowych środowiskach, na jedno ucho)
– Profile binaural (zalecana w głośnych środowiskach, duża redukcja szumów)
– Noiseproof binaural (odpowiednia w bardzo głośnych środowiskach)
Telefonia PC
PIMphony for Alcatel OmniPCX Office łączy dwa najpowszechniej używane narzędzia biznesowe – komputery i telefony – oferując potężnego, przyjaznego
dla użytkownika asystenta telefonicznego do zarządzania codziennymi rozmowami telefonicznymi.
Potężny asystent telefoniczny
PIMphony to pełny zestaw usług telefonicznych stale dostępnych z poziomu komputera PC.
Visual mailbox
PIMphony pozwala zarządzać komunikatami poczty głosowej
z poziomu komputera PC. Dostępne są funkcje : odsłuchaj, skasuj, prześlij (z komentarzem głosowym) do listy dystrybucyjnej…
Praca grupowa
PIMphony ułatwia pracę grup roboczych dzięki oknu nadzoru, pozwalającemu
na zdefiniowanie grup roboczych i usług w firmie, uzyskanie statusu rozmów każdej osoby w grupie.
Okno asystenta
Powiązane z funkcjami nadzoru, okno asystenta optymalizuje pracę recepcji. Prosty transfer, lista preferowanych rozmówców, … Alarm czasu oczekiwania.
OmniPCX Office zawiera standardowe interfejsy CTI:
– Protokół CSTA jest protokołem CTI pozwalającym zewnętrznym aplikacjom komunikować się z OmniPCX Office. Dostarcza zestaw standardowych usług w formie API.
– Interfejs TAPI z Microsoft (Interfejs 3rd party) jest interfejsem telefonicznym (Application Programming Interface) pracującym w środowisku Windows
Dodatkowo do standardowej architektury 3rd party CTI z zewnętrznym serwerem CTI, OmniPCX Office oferuje atrakcyjne kosztowo rozwiązanie
dla mniejszych konfiguracji (do 25 użytkowników) : aplikacje klientów, włącznie
z PIMphony bezpośrednio połączone z OmniPCX Office, który działa w tej konfiguracji jako serwer CTI.
PIMphony dla OmniPCX Office:
1. Scentralizowany log rozmów dostępny jeśli przynajmniej jeden PC podłączony do LAN posiada zainstalowane PIMphony Pro lub Team.
Dopóki to wymaganie nie jest spełnione, użytkownik może korzystać z lokalnego rejestru rozmów (aktywnego tylko gdy PIMphony jest otwarte).
2. Obsługiwane oprogramowanie do zarządzania kontaktami (PIM):
– MicrosoftTM OutlookR 97/98, 2000
– Act! 4.0/2000 (Interact Commerce)
– GoldMine 4.0/5.0 (FrontRange Solutions)
– Microsoft Access 97, 2000
3. Z MicrosoftTM Outlook 97/98, 2000
PIMphony Basic, Pro i Team są dostępne zarówno dla „PC + telefon” jak i „telefon IP na PC”
Użytkownicy telefonów + PC: konfiguracja standardowa
Użytkownicy multimedialnych PC : konfiguracja IP z opcjonalną słuchawką
lub zestawem nagłownym. IP PIMphony działa tylko ze zintegrowanym serwerem CTI.
* do 25 użytkowników