Slican serwis  Slican dystrybutor

serwery telekomunikacyjne

Sieciocentryczna centrala telefoniczna IP Slican NCP

Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP.

Najważniejsze są Twoje potrzeby

Slican NCP to platforma zunifikowanej łączności VoIP, która realizuje połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Może obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie central serii NCP z dostępem do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.

Komfort komunikacji

Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni pakietowe przesyłanie informacji, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet – daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu to szyfrowanie połączeń video i voice (TLS/SRTP), redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zachowania ciągłości jego pracy nawet podczas awarii. Treść połączeń oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (Fax2Mail/Voice2Mail) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.

NCP_left_2048 NCP_front_2048

Call Manager – serce systemu

Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia Call Manager, który oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łączności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway’e pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również cyfrowej ISDN, GSM czy najzwyklejszej analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb Gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS) a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów. W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach.

Slican NCP-CM300P Slican NCP-CM400P Slican NCP-CM600P
  • 40xCalls w tym 3xVideoCalls
  • 300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
  • 100xWebCTI/PhoneCTI
  • 40xRecordingChannels
  • 58xTrunkGSM
  • 1xTrunkISDN-E1
  • 100xCalls w tym 20xVideoCalls
  • 1000xUsers w tym: max. 1000-SIPuser i max. 400xCTS
  • 400xWebCTI/PhoneCTI
  • 100xRecordingChannels
  • 120xTrunkGSM
  • 6xTrunkISDN-E1
  • 2 gniazda GbE-INT
  • zasilanie awaryjne
  • 300xCalls w tym 40xVideoCalls
  • 10.000xUsers w tym: max. 10.000-SIPuser i max. 800xCTS
  • 800xWebCTI/PhoneCTI
  • 300xRecordingChannels
  • 120xTrunkGSM
  • 13xTrunkISDN-E1
  • 2 gniazda GbE-INT
  • zasilanie awaryjne

Gateway – bogactwo możliwości

Gateway może być predefiniowany lub skomponowany wg potrzeb użytkownika. Wśród predefiniowanych znajdziemy przygotowane do podłączenia np. 24 abonentów lub mieszane dla abonentów cyfrowych (systemowych) i zwykłych jak również bramy ISDN PRI, BRI czy GSM (2G/3G). W zależności od wybranego Call Managera możemy dołączyć nawet do 127 Gateway’ów. Całość zintegrowana jest w sieci LAN lub z wykorzystaniem switchów. Efektywnie prowadzony biznes stawia wysokie wymagania przed dostawcą rozwiązań telekomunikacyjnych. Wydajność komunikacji przekłada się bezpośrednio na efektywność biznesu i zależy od zastosowanego systemu czy platformy telekomunikacyjnej. Slican NCP zapewnia taką efektywność. Nasza bogata oferta sprzętowa i programowa pozwala wykorzystać możliwości oferowane we współczesnej telekomunikacji i teleinformatyce.

Licencje – działanie systemu

Głównym atrybutem licencjonowania w centrali SLICAN NCP są elastyczne możliwości skalowania systemu (np. do 10 tys. użytkowników) w wielu przypadkach bez konieczności modyfikacji sprzętowych. Takie kompleksowe i ekonomiczne podejście do potrzeb, zapewnia efektywność każdego projektu. Tym samym klient sam decyduje, kiedy i jakie licencje kupi w celu zwiększenia ilości użytkowników i rozszerzenia funkcjonalności i wydajności systemu. Rodzaje licencji w centralach Slican NCP System licencjonowania Slican NCP daje uprawnienia / określa, z których funkcji oprogramowania może korzystać nabywca licencji, i oferuje trzy typy licencji:

1. licencje bazowe (Base), czyli licencje określające maksymalną ilość użytkowników

2. licencje użytkowe czyli licencje dla każdego użytkownika np. kanały nagrywania rozmów, CallCenterAgent, Voice2Mail, Fax2Mail czy dodatkowe jednocześnie realizowane połączenia

3. licencje serwerowe (poszerzające możliwości systemowe) czyli licencje dla wszystkich użytkowników centrali np. aktualizacja firmware, sieciowanie czy redundancja (dopasowane do wybranej licencji bazowej)

Należy pamiętać

PDF-Icon pobierz katalog Slican

Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPL-256

Centrala telefoniczna Slican IPL-256 to centrala hybrydowa, w której zastosowano jednorodną platformę IT wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM. Doskonała jakość i elastyczność stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych VoIP nawet do 3999 użytkowników.
Centrale IPL-256 charakteryzują się łatwością konfigurowania i tworzenia systemów, a sieciowanie i integracja jeszcze nigdy nie były tak proste.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

IPL_256_WM_left IPL_256_3U_front

Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPM-032

IP PBX serwer IPM-032 dzięki jednorodnej zaawansowanej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Serwer charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 lub 8 wolnych slotów, w których można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up0 / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

IPM-032_2U_front IPM_032_WM_right

Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPU-14

IP PBX serwer IPU-14 to idealne rozwiązanie dla małych firm, charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do wyboru są wersje IPU-14.101 i IPU-14.102, w których można zainstalować w odpowiedniej konfiguracji potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA, linie miejskie VoIP, GSM, Up0. Aplikacje własne Slican i integracja z aplikacjami innych producentów oraz możliwość sterowania urządzeniami zewnętrznymi, np. oświetleniem lub ogrzewaniem gwarantują najlepsze rozwiązania również dla małych firm.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

IPU_14_left IPU_14_front

Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPS-08

Dla małych firm, które potrzebują zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych, kompaktowy serwer IP PBX Slican IPS-08 to idealne rozwiązanie. IPS-08 może pracować samodzielnie jako centrala IP, działać jak brama VoIP lub stanowić fragment rozproszonej sieci telekomunikacyjnej. Niewielkie rozmiary, przyjazna konfiguracja, zintegrowany GSM, nagrywanie rozmów oraz zaawansowane zarządzanie kosztami połączeń, powodują, że jest perfekcyjnym rozwiązaniem dla wielu użytkowników.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

IP_08OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IPS-08 IPS-08.100_back IPS-08.101_back

Hybrydowa centrala telefoniczna Slican MAC-6400

Serwer telekomunikacyjny MAC-6400 jest wysokiej klasy hybrydową centralą IP, która sprawdzi się zarówno dla grupy 100 abonentów, jak i dla firm, które wymagają obsługi 3999 abonentów. Serwer oparty jest o jednorodną i kompletną platformę IT. Współpracuje z VoIP, GSM, POTS oraz ISDN.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

MAC_6400_22u MAC_6400_12u MAC_6400_eu_0sh

Centralka telefoniczna IP Slican ITS-0106, 0206, 0286

Każdy potrzebuje tanich i dobrych połączeń telefonicznych – nieważne czy do gabinetu, kancelarii czy do domu. Linie miejskie (port FXO), linie miejskie VoIP (IPO), numery wewnętrzne (abonenci FXS) i VoIP (abonent IPS) – to standardowe wyposażenie centralek serii ITS. Do centralki można zalogować telefony VoIP (SIP) oraz podłączyć zwykłe telefony i faxy, bramofony oraz programy typu softphone.
Łatwa instalacja, intuicyjna obsługa, dostęp online do panelu programowania i zarządzania oraz niewielkie rozmiary i minimalny pobór mocy to atuty, których nie znajdziesz u innych.
Dostępne wersje centralek IP serii ITS mogą obsługiwać sieć od kilku do kilkunastu abonentów.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

ITS0206


Telconnect, 31-112 Kraków, ul. Smoleńsk 29, tel: 12 397 22 87, fax: 12 397 22 88, e-mail: biuro@telconnect.com.pl