serwery telekomunikacyjne
- SlicanNCP
- Slican IPL-256
- Slican IPM-032
- Slican IPU-14
- Slican IPS-08
- Slican MAC-6400
- Slican ITS-0106, 0206, 0286
Sieciocentryczna centrala telefoniczna IP Slican NCP
Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP.
Najważniejsze są Twoje potrzeby
Slican NCP to platforma zunifikowanej łączności VoIP, która realizuje połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Może obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie central serii NCP z dostępem do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.
Komfort komunikacji
Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni pakietowe przesyłanie informacji, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet – daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu to szyfrowanie połączeń video i voice (TLS/SRTP), redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zachowania ciągłości jego pracy nawet podczas awarii. Treść połączeń oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (Fax2Mail/Voice2Mail) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.
Call Manager – serce systemu
Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia Call Manager, który oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łączności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway’e pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również cyfrowej ISDN, GSM czy najzwyklejszej analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb Gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS) a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów. W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach.
Slican NCP-CM300P | Slican NCP-CM400P | Slican NCP-CM600P |
|
|
|
Gateway – bogactwo możliwości
Gateway może być predefiniowany lub skomponowany wg potrzeb użytkownika. Wśród predefiniowanych znajdziemy przygotowane do podłączenia np. 24 abonentów lub mieszane dla abonentów cyfrowych (systemowych) i zwykłych jak również bramy ISDN PRI, BRI czy GSM (2G/3G). W zależności od wybranego Call Managera możemy dołączyć nawet do 127 Gateway’ów. Całość zintegrowana jest w sieci LAN lub z wykorzystaniem switchów. Efektywnie prowadzony biznes stawia wysokie wymagania przed dostawcą rozwiązań telekomunikacyjnych. Wydajność komunikacji przekłada się bezpośrednio na efektywność biznesu i zależy od zastosowanego systemu czy platformy telekomunikacyjnej. Slican NCP zapewnia taką efektywność. Nasza bogata oferta sprzętowa i programowa pozwala wykorzystać możliwości oferowane we współczesnej telekomunikacji i teleinformatyce.
Licencje – działanie systemu
Głównym atrybutem licencjonowania w centrali SLICAN NCP są elastyczne możliwości skalowania systemu (np. do 10 tys. użytkowników) w wielu przypadkach bez konieczności modyfikacji sprzętowych. Takie kompleksowe i ekonomiczne podejście do potrzeb, zapewnia efektywność każdego projektu. Tym samym klient sam decyduje, kiedy i jakie licencje kupi w celu zwiększenia ilości użytkowników i rozszerzenia funkcjonalności i wydajności systemu. Rodzaje licencji w centralach Slican NCP System licencjonowania Slican NCP daje uprawnienia / określa, z których funkcji oprogramowania może korzystać nabywca licencji, i oferuje trzy typy licencji:
1. licencje bazowe (Base), czyli licencje określające maksymalną ilość użytkowników
2. licencje użytkowe czyli licencje dla każdego użytkownika np. kanały nagrywania rozmów, CallCenterAgent, Voice2Mail, Fax2Mail czy dodatkowe jednocześnie realizowane połączenia
3. licencje serwerowe (poszerzające możliwości systemowe) czyli licencje dla wszystkich użytkowników centrali np. aktualizacja firmware, sieciowanie czy redundancja (dopasowane do wybranej licencji bazowej)
Należy pamiętać
- licencje są przypisane do platformy sprzętowej SLICAN, a nie do firmy/klienta
- licencje wydane są na czas nieokreślony
Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPL-256
Centrala telefoniczna Slican IPL-256 to centrala hybrydowa, w której zastosowano jednorodną platformę IT wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM. Doskonała jakość i elastyczność stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych VoIP nawet do 3999 użytkowników.
Centrale IPL-256 charakteryzują się łatwością konfigurowania i tworzenia systemów, a sieciowanie i integracja jeszcze nigdy nie były tak proste.
Cechy i zalety
- współpraca z telefonami systemowymi Slican Up0 i IP
- współpraca z telefonami SIP
- współpraca z Komunikatorem Slican CTI: PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI – aplikacje do pracy stacjonarnej i mobilnej
- otwarte protokoły (HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP)
- telefonia internetowa VoIP
- zaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów
- zintegrowany GSM
- sieciowanie po LAN / WAN / ISDN
- zintegrowane nagrywanie rozmów
- sterowanie urządzeniami zewnętrznymi
- obudowa naścienna i RACK
Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPM-032
IP PBX serwer IPM-032 dzięki jednorodnej zaawansowanej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Serwer charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 lub 8 wolnych slotów, w których można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up0 / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces.
Cechy i zalety
- współpraca z telefonami systemowymi Slican Up0 i IP
- współpraca z telefonami SIP
- współpraca z pakietem modułów CTI: PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI – aplikacje do pracy stacjonarnej i mobilnej
- otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP
- telefonia internetowa VoIP
- zaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów
- zintegrowany GSM
- sieciowanie po LAN / WAN / ISDN
- zintegrowane nagrywanie rozmów
- sterowanie urządzeniami zewnętrznymi
- obudowa naścienna i RACK
Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPU-14
IP PBX serwer IPU-14 to idealne rozwiązanie dla małych firm, charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do wyboru są wersje IPU-14.101 i IPU-14.102, w których można zainstalować w odpowiedniej konfiguracji potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA, linie miejskie VoIP, GSM, Up0. Aplikacje własne Slican i integracja z aplikacjami innych producentów oraz możliwość sterowania urządzeniami zewnętrznymi, np. oświetleniem lub ogrzewaniem gwarantują najlepsze rozwiązania również dla małych firm.
Cechy i zalety
- współpraca z telefonami systemowymi Slican Up0 i IP i telefonami SIP
- współpraca z Komunikatorem CTI: PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI – aplikacje do pracy stacjonarnej i mobilnej
- otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP
- telefonia internetowa VoIP
- zaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów
- zintegrowany GSM
- sieciowanie po LAN / WAN / ISDN
- zintegrowane nagrywanie rozmów
- sterowanie urządzenia
Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPS-08
Dla małych firm, które potrzebują zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych, kompaktowy serwer IP PBX Slican IPS-08 to idealne rozwiązanie. IPS-08 może pracować samodzielnie jako centrala IP, działać jak brama VoIP lub stanowić fragment rozproszonej sieci telekomunikacyjnej. Niewielkie rozmiary, przyjazna konfiguracja, zintegrowany GSM, nagrywanie rozmów oraz zaawansowane zarządzanie kosztami połączeń, powodują, że jest perfekcyjnym rozwiązaniem dla wielu użytkowników.
Cechy i zalety
- współpraca z telefonami systemowymi Slican IP
- współpraca z telefonami SIP
- współpraca z operatorami VoIP
- współpraca z Komunikatorem CTI – PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI – aplikacje do pracy stacjonarnej i mobilnej
- współpraca z aplikacjami komputerowymi
- współpraca z systemami bramofonowymi i kontroli dostępu Slican DPH
- otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP
- książka telefoniczna na 10000 wpisów (IPS-08.100, IPS-08.101)
- książka telefoniczna na 1000 wpisów (IPS-08.104, IPS-08.105)
- zdalne zarządzanie serwerem za pomocą PC, poprzez LAN i Internet
- zaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów
- zintegrowany GSM (rozmowy + SMS-y) (IPS-08.100, IPS-08101, IPS-08.104)
- zintegrowane nagrywanie rozmów (IPS-08.100, IPS-08101)
- sieciowanie (IPS-08.100, IPS-08.101)
- sterowanie urządzeniami zewnętrznymi
- kompaktowa, mała obudowa, którą można zawiesić na ścianie
Hybrydowa centrala telefoniczna Slican MAC-6400
Serwer telekomunikacyjny MAC-6400 jest wysokiej klasy hybrydową centralą IP, która sprawdzi się zarówno dla grupy 100 abonentów, jak i dla firm, które wymagają obsługi 3999 abonentów. Serwer oparty jest o jednorodną i kompletną platformę IT. Współpracuje z VoIP, GSM, POTS oraz ISDN.
Cechy i zalety
- wewnętrzna brama IP – bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów – obsługa protokołów SIP 2.0 (kodeki G.711a, G.711μ, G.729, GSM)
- wewnętrzna brama GSM obsługująca karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800) – optymalizacja kosztów połączeń oraz wsparcie dla pracy mobilnej, obsługa sms
- współpraca z ISDN-BRA (2B+D), ISDN PRA (30B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
- zintegrowany system nagrywania – Embedded Recording – do 128 kanałów nagrywania oraz do 19 200 godzin nagrań na karcie 120GB HDD – wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
- modem zdalnego zarządzania serwerem
- monitoring i zarządzanie MAC-6400 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie – poprzez modem lub Internet
- współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi oraz systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202*, CTS-203 i CTS-330
- współpraca z telefonami VoIP Slican serii VPS
- współpraca z bramofonami Slican
- współpraca z systemem Slican DECT-IP
- współpraca z adapterami Slican MAB-1101 oraz MSB-1102
Centralka telefoniczna IP Slican ITS-0106, 0206, 0286
Każdy potrzebuje tanich i dobrych połączeń telefonicznych – nieważne czy do gabinetu, kancelarii czy do domu. Linie miejskie (port FXO), linie miejskie VoIP (IPO), numery wewnętrzne (abonenci FXS) i VoIP (abonent IPS) – to standardowe wyposażenie centralek serii ITS. Do centralki można zalogować telefony VoIP (SIP) oraz podłączyć zwykłe telefony i faxy, bramofony oraz programy typu softphone.
Łatwa instalacja, intuicyjna obsługa, dostęp online do panelu programowania i zarządzania oraz niewielkie rozmiary i minimalny pobór mocy to atuty, których nie znajdziesz u innych.
Dostępne wersje centralek IP serii ITS mogą obsługiwać sieć od kilku do kilkunastu abonentów.
Cechy i zalety
- łatwa instalacja (Plug&Play)
- zdalne zarządzanie poprzez sieć LAN lub Internet przy użyciu przeglądarki internetowej
- obsługa połączeń VoIP-SIP (telefony VoIP i aplikacje softphone zgodne z protokołem SIP)
- współpraca z telefonami (m. in. XL-2023ID) i faxami analogowymi
- obsługa bramofonów Slican
- możliwość wyboru operatorów VoIP
- 3 fabryczne zapowiedzi słowne DISA z możliwością ich zmiany na własne
- prezentacja numeru – CLIP
- zawieszenie połączeń – HOLD
- melodia dla połączeń oczekujących – MoH
- wybór najtańszej drogi połączenia – LCR
- możliwość konfiguracji uprawnień (restrykcji) do realizacji połączeń wychodzących i przychodzących (kontrola kosztów)
- przekazywanie rozmów
- dzwonienie grupy abonentów
- połączenia trójstronne – 3PTY
- różne rodzaje dzwonków dla połączeń wewnętrznych i miejskich
- tryby pracy – dzień / noc
- mała i estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie (191x111x36 mm)
- pobór mocy od 3W (w trybie czuwania) do 11W (wszystkie telefony dzwonią jednocześnie)