Slican serwis  Slican dystrybutor

serwery telekomunikacyjne i centrale telefoniczne

Slican NCP – system zunifikowanej komunikacji.

Slican NCP to system zunifikowanej komunikacji z szerokim zakresem usług takimi jak call center, komunikator, czat, wysyłanie sms-ów, Text2Speech – automatyczne generowanie zapowiedzi, nagrywanie rozmów, fax2mail, voice2mail, konferencje i video konferencje, zarządzalne kolejkowanie połączeń i inne.

Najważniejsze są Twoje potrzeby

Slican NCP jest platformą telekomunikacyjną IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 40 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP. Serwery NCP mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie elementami systemu i usługami w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Czytelny interfejs Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfiguracji przez przeglądarkę internetową.

Komfort komunikacji

Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni wielokanałowa obsługa połączeń, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet – daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.

 

NCP_front_2048

CM400_600_front_2048

NCP_schemat_PL_2020_780Treść połączeń głosowych oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Serwer zapewnia obsługę protokołu LDAP z dostępem do książki telefonicznej w serwerze. Całość dopełnia zintegrowany system CallCenter, komunikator MessengerCTI, wielofunkcyjna poczta głosowa (voice2mail) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.

Call Manager – serce systemu

Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia jednostka centralna – „Call Manager” (serwer serii CM), która oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łaczności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway’e (bramy) pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również ISDN, GSM i analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS), a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów. 

W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach.

 serwer Slican NCP-CM300P / CM300P.1BC:

   serwer Slican NCP – CM400P.1BC:

   serwer Slican NCP – CM600P.1BC:

  • 40xCalls w tym 3xVideoCalls
  • 300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
  • 100xWebCTI/MessengerCTI
  • 40xRecording Channels
  • 58xTrunk GSM
  • 1xTrunk ISDN-E1
  • zasilanie awaryjne (tylko CM300P.1BC)

CM300_front_2048

  • 100xCalls w tym 20xVideoCalls
  • 1000xUsers w tym: max. 1000-SIPuser i max. 400xCTS
  • 400xWebCTI/MessengerCTI
  • 100xRecording Channels
  • 120xTrunk GSM
  • 6xTrunk ISDN-E1 
  • 2xgniazdo GbE-INT
  • zasilanie awaryjne

CM400_600_front_2048-2

  • 300xCalls w tym 40xVideoCalls
  • 10.000xUsers w tym: max. 10.000-SIPuser i max. 800xCTS
  • 800xWebCTI/PhoneCTI
  • 300xRecording Channels
  • 120xTrunk GSM
  • 13xTrunk ISDN-E1 
  • 2xgniazdo GbE-INT
  • zasilanie awaryjne

CM400_600_front_2048-3

 

Przełączniki sieciowe

Slican NCP – SW242S.P150

Zarządzalny przełącznik sieciowy typu plug-and-play, więc żadna konfiguracja startowa, do pierwszego uruchomienia, nie jest wymagana. Obsługa VLAN,  MAC Security czy wsparcie dla Spanning Tree podnoszą walory funkcjonalne urządzenia w środowisku sieciowym.  Informacyjne diody LED wskazujące stan oraz aktywność danego portu, pozwolą na szybką diagnostykę oraz usunięcie jakichkolwiek problemów. Zarządzanie switchem dostępne jest z poziomu przeglądarki www.  Switch NCP-SW242S.P150 dostarcza zasilanie zgodne ze standardem PoE na wszystkich 24 portach.

 

 

SW242PoE_front_2048

 

 

   

  • wbudowane porty optyczne do podłączenia innych urządzeń za pomocą światłowodu
  • szybkość transmisji: 10Mbit/100Mbit/1Gb/s
  • funkcjonalność auto MDI/MDI-X na portach Ethernet
  • zasilanie PoE
  • zdalne zarządzanie przez przeglądarkę WEB
  • możliwa integracja z systemem NCP
Dostępne porty sieciowe:

  • 24 porty (RJ-45) z auto negocjacją (10/100Mbps) oraz zasilaniem PoE w standardzie IEEE802.3af (w zależności od wersji)
  • 2 porty (RJ-45) lub 2 porty SFP z auto negocjacją (10/100/1000Mbps)

Zasilanie:

  • z sieci prądu zmiennego ~230V, 50Hz
  • zasilanie awaryjne

Slican NCP – SW242S

Zarządzalny przełącznik sieciowy typu plug-and-play, więc żadna konfiguracja startowa, do pierwszego uruchomienia, nie jest wymagana. Obsługa VLAN,  MAC Security czy wsparcie dla Spanning Tree podnoszą walory funkcjonalne urządzenia w środowisku sieciowym.  Informacyjne diody LED wskazujące stan oraz aktywność danego portu, pozwolą na szybką diagnostykę oraz usunięcie jakichkolwiek problemów. Zarządzanie switchem dostępne jest z poziomu przeglądarki www. Przełącznik nie zabezpiecza zasilania w standardzie PoE.

 

 

 

SW242_front_2048

 

   

  • wbudowane porty optyczne do podłączenia innych urządzeń za pomocą światłowodu
  • szybkość transmisji: 10Mbit/100Mbit/1Gb/s
  • funkcjonalność auto MDI/MDI-X na portach Ethernet
  • zdalne zarządzanie przez przeglądarkę WEB
  • możliwa integracja z systemem NCP
Dostępne porty sieciowe (bez PoE):

  • 24 porty (RJ-45) z auto negocjacją (10/100Mbps) w standardzie IEEE802.3af 
  • 2 porty (RJ-45) lub 2 porty SFP z auto negocjacją (10/100/1000Mbps)

Zasilanie:

  • z sieci prądu zmiennego ~230V, 50Hz
  • opcjonalne zasilanie awaryjne
  • opcjonalne gniazdo akumulatora BATTERY IN 12V) 

 

Gateway – bogactwo możliwości

Gateway może być predefiniowany lub skomponowany wg potrzeb użytkownika. Wśród predefiniowanych znajdziemy przygotowane do podłączenia np. 24 abonentów lub mieszane dla abonentów cyfrowych (systemowych) i zwykłych jak również bramy ISDN PRI i BRI czy GSM. W zależności od wybranego call managera możemy dołączyć nawet do 127 gateway’ów. Całość zintegrowana jest w sieci LAN lub z wykorzystaniem switchów.

Każdy klient ma teraz dostęp do oferty sprzętu i oprogramowania, które pozwalają korzystać ze wszystkich możliwości współczesnej telekomunikacji i teleinformatyki.

Efektywnie prowadzony biznes stawia wysokie wymagania przed dostawcą rozwiązań telekomunikacjnych. Wydajność komunikacji przekłada się bezpośrednio na efektywność biznesu i zależy od zastosowanego systemu czy platformy  telekomunikacyjnej. Slican NCP zapewnia taką efektywność.

 

Usługa Text2Speech czyli proste i wygodne zapowiedzi głosowe.

Text2Speech to usługa automatycznego generowania zapowiedzi dla Twojego serwera NCP. Szybko, wygodnie i w pakietach ilościowych dostosowanych do Twoich wymogów. Generowanie zapowiedzi dostępne jest w języku polskim i angielskim.

UWAGA:  usługa text2speech dostępna jest tylko dla serwerów NCP z  firmware 1.13 lub wyższym.

                Pamietaj żeby zaktualizować swój serwer NCP.

 

Licencje – działanie systemu

Głównym atrybutem licencjonowania w centrali SLICAN NCP są elastyczne możliwości skalowania systemu (np. do 10 tys. użytkowników)  w wielu przypadkach bez konieczności modyfikacji sprzętowych. Takie kompleksowe i ekonomiczne podejście do potrzeb, zapewnia efektywność każdego projektu. Tym samym klient sam decyduje, kiedy i jakie licencje kupi w celu zwiększenia ilości użytkowników i rozszerzenia funkcjonalności i wydajności systemu. 

Rodzaje licencji w centralach Slican NCP:

System licencjonowania Slican NCP daje uprawnienia / określa, z których funkcji oprogramowania może korzystać nabywca licencji, i oferuje cztery typy licencji:

Należy pamietać:

  1. licencje są przypisane do platformy sprzetowej SLICAN, a nie do firmy/klienta
  2. wersje firmware są powiązane z głównymi uprawnieniami, które zaktualizują się  wraz z aktualizacją firmware, dlatego warto o to zadbać

PDF-Icon pobierz ulotkę

 

PDF-Icon pobierz katalog Slican

Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPL-256

Centrala telefoniczna Slican IPL-256 to centrala hybrydowa, w której zastosowano jednorodną platformę IT wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM. Doskonała jakość i elastyczność stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych VoIP nawet do 3999 użytkowników.
Centrale IPL-256 charakteryzują się łatwością konfigurowania i tworzenia systemów, a sieciowanie i integracja jeszcze nigdy nie były tak proste.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

IPL_256_WM_left IPL_256_3U_front

Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPM-032

IP PBX serwer IPM-032 dzięki jednorodnej zaawansowanej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Serwer charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 lub 8 wolnych slotów, w których można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up0 / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

IPM-032_2U_front IPM_032_WM_right

Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPU-14

IP PBX serwer IPU-14 to idealne rozwiązanie dla małych firm, charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do wyboru są wersje IPU-14.101 i IPU-14.102, w których można zainstalować w odpowiedniej konfiguracji potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA, linie miejskie VoIP, GSM, Up0. Aplikacje własne Slican i integracja z aplikacjami innych producentów oraz możliwość sterowania urządzeniami zewnętrznymi, np. oświetleniem lub ogrzewaniem gwarantują najlepsze rozwiązania również dla małych firm.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

IPU_14_left IPU_14_front

Hybrydowa centrala telefoniczna IP Slican IPS-08

Dla małych firm, które potrzebują zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych, kompaktowy serwer IP PBX Slican IPS-08 to idealne rozwiązanie. IPS-08 może pracować samodzielnie jako centrala IP, działać jak brama VoIP lub stanowić fragment rozproszonej sieci telekomunikacyjnej. Niewielkie rozmiary, przyjazna konfiguracja, zintegrowany GSM, nagrywanie rozmów oraz zaawansowane zarządzanie kosztami połączeń, powodują, że jest perfekcyjnym rozwiązaniem dla wielu użytkowników.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

IP_08OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IPS-08 IPS-08.100_back IPS-08.101_back

Hybrydowa centrala telefoniczna Slican MAC-6400

Serwer telekomunikacyjny MAC-6400 jest wysokiej klasy hybrydową centralą IP, która sprawdzi się zarówno dla grupy 100 abonentów, jak i dla firm, które wymagają obsługi 3999 abonentów. Serwer oparty jest o jednorodną i kompletną platformę IT. Współpracuje z VoIP, GSM, POTS oraz ISDN.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

MAC_6400_22u MAC_6400_12u MAC_6400_eu_0sh

Centralka telefoniczna IP Slican ITS-0106, 0206, 0286

Każdy potrzebuje tanich i dobrych połączeń telefonicznych – nieważne czy do gabinetu, kancelarii czy do domu. Linie miejskie (port FXO), linie miejskie VoIP (IPO), numery wewnętrzne (abonenci FXS) i VoIP (abonent IPS) – to standardowe wyposażenie centralek serii ITS. Do centralki można zalogować telefony VoIP (SIP) oraz podłączyć zwykłe telefony i faxy, bramofony oraz programy typu softphone.
Łatwa instalacja, intuicyjna obsługa, dostęp online do panelu programowania i zarządzania oraz niewielkie rozmiary i minimalny pobór mocy to atuty, których nie znajdziesz u innych.
Dostępne wersje centralek IP serii ITS mogą obsługiwać sieć od kilku do kilkunastu abonentów.

Cechy i zalety

PDF-Icon pobierz katalog Slican

ITS0206

Slican Call Center

Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia zorganizowanie centrum obsługi z konsultantami sprawnie obsługującymi Klientów i ruchem telefonicznym zorganizowanym w odpowiednie kolejki i oczekujące w nich połącznia tak, aby zapewnić satysfakcjonujący poziom obsługi Klienta.

W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.

 

 

MAMY DLA CIEBIE ROZWIĄZANIE

Slican CallCenterMAN to oprogramowanie do zarządzania i kontroli pracy w działach typu call center takich jak wszelkiego rodzaju biura obsługi klienta, działy handlowe czy centra serwisowe. Monitoring danych pracy w takich miejscach to ogromna liczba danych, którą trudno przetworzyć w manualny sposób. Dedykowana aplikacja webowa  dostarcza Managerom wielu narzędzi ułatwiających zarządzanie i optymalizację kosztów operacyjnych. Aplikacja dostępna jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej.

Cechy charakterystyczne

ccMAN_kolejka

 

Konfiguracja systemu

olejność konfigurowania systemu call center:

  1. czynności dokonywane przez administratora centrali z poziomu ConfigWEB
    • przypisanie konkretnym abonentom funkcji agenta call center
    • dodanie ilości połączeń oczekujących
    • powołanie kont  z uprawnieniami do zarządzania call center (konto: Manager)
    • przypisanie Agentów do Managera: wszyscy Agenci, zestawy Agentów i Agenci nie przypisani
    • przypisanie kolejek do Managera
    • nadanie Managerowi uprawnień opcjonalnych takich jak nasłuch, wejście na trzeciego czy szept
    • konfiguracja kodów przerw dla telefonów SIP, FXS i CTS
    • konfiguracja przycisku dla abonenta CTS
  2. czynności dokonywane przez Managera z poziomu aplikacji CallCenterMAN:
    • konfiguracja kodów przerw
    • konfiguracja parametrów do oddzwonienia
    • powołanie szablonów raportów
    • ustalenie harmonogramów rozsyłania raportów

Statystyki , szablony, raporty i dzienniki

Raporty i szablony.

Aplikacja umożliwia tworzenie raportów na podstawie wstępnie przygotowanych szablonów. Manager otrzymuje do szczegółowej konfiguracji predefiniowane szablony raportów dookreślając czy ma to być raport ze statystyk obsługi połączeń kolejki, Agentów oraz ich czasu pracy. Wygenerowane raporty są rozsyłane jako wiadomość email do zarządzających zgodnie z utworzonym harmonogramem. Nadesłana wiadomość email zawiera załącznik z nazwą raportu jako plik HTML, który można przejrzeć w dowolnej przegladarce internetowej.

Dostępne są następujące szablony:

Dzienniki.

Dziennik dają możliwość wglądu do szczegółowych danych połączeń kolejek, połączeń oddzwonionych, połączeń Agentów oraz zdarzeń przez nich wywoływanych. Przeglądanie dzienników może być dowolnie filtrowane przez :

ccMAN_raport

 

MessengerCTI.Desktop dla agenta Call Center

Jeśli użytkownik MessengeraCTI.Desktop ma w centrali włączoną opcję agenta Call Center w aplikacji dostępne stają się funkcjonalności związane z obsługą kolejek Call Center a na pasku statusu systemu operacyjnego wyświetla się dodatkowa ikona Status agenta:

agent zalogowany przerwa agenta agent wylogowany

oraz w oknie głównym aplikacji zakładka CC.
W zakładce CC aplikacji w zależności od przyjętej konfiguracji wyświetlane są:

W przypadku korzystania z listy oddzwonienia pojawia się dodatkowe okno z możliwością nawiązania połączenia oraz polem potwierdzenia czy oddzwonienie było skuteczne.

 

Uprawnienia i licencje

Użytkownik call center nabywa uprawnienia do funkcjonalności Call Center centrali w zakresie wynikającym z zakupionych licencji.

  1. Licencja startowa Call Center (NCP.CallCenterStart-5A5CW: 5 abonentów-agentów + 5 połączeń oczekujących w kolejkach)
  2. Dodatkowe licencje agentów Call Center (NCP.CallCenterAgent-x: licencje dla abonentów z uprawnieniami agenta Call Center gdzie x to ilość agentów 1, 5 lub 10)
  3. Dodatkowa licencja na kolejne połączenie oczekujące w kolejkach Call Center (NCP.CallCenterWaitingCalls-1)
  4. Korzystanie z aplikacji Slican CallCenterMAN nie wymaga zakupu dodatkowych licencji. Uprawnienia Managera Call Center i ich zakres nadaje Administrator centrali z poziomu ConfigWEB.
  5. Korzystanie z aplikacji Slican MessengerCTI.Desktop wymaga zakupu odpowiedniej licencji MessengerCTI

 

Wymagania sprzętowe aplikacji CallCenterMAN.

  1. Centrale Slican:
    • Serwery serii NCP z systemem 1.12 lub wyższym
  2.  Komputer:
    • System operacyjny komputera Windows 7® lub nowszy
    • Aplikacja CallCenterMAN – dostępna z poziomu przeglądarki internetowej pod tym samym adresem co centrala z sufiksem „cc” (np https://192.168.0.254/cc)

 

PDF-Icon pobierz ulotkę CallCenter

PDF-Icon pobierz katalog Slican


Telconnect, 31-112 Kraków, ul. Smoleńsk 29, tel: 12 397 22 87, fax: 12 397 22 88, e-mail: biuro@telconnect.com.pl