- Slican ConfigMAN.admin
- Slican ConfigMAN.user
- Slican SenderSMS
- Slican ConsoleCTI
- Slican Komunikator CTI
- Slican BillingMAN.plus / BillingMAN
- Slican RecordMAN.server / RecordMAN.client
Programowanie i administrowanie
Slican ConfigMAN.admin
ConfigMAN łączy wysoką funkcjonalność i wszechstronność z prostotą i intuicyjną obsługą, której oczekują administratorzy sieci. Przejrzysty i czytelny interfejs pozwala na dostęp do wszystkich parametrów serwera oraz ustawień związanych z ruchem telefonicznym. Posiada menu tematyczne (abonenci, opłaty, ruch przychodzący, wychodzący) oraz menu podmiotowe zawsze dostępne z każdego poziomu aplikacji. Ikony, przyciski wyboru, rozwijane listy i skróty do innych miejsc w systemie ułatwiają i przyspieszają obsługę programu.
ConfigMAN.admin pozwala na bieżące monitorowanie statusu centrali – dostępne zarówno wewnątrz firmowej sieci LAN, jak i zdalnie – przez modem i Internet. Dostęp on-line ułatwia pracę administratorom, którzy zdalnie i szybko mogą reagować w przypadku sytuacji awaryjnych lub kiedy niezbędna jest rekonfiguracja centrali. ConfigMAN zarządza ruchem telefonicznym i umożliwia pełną konfigurację telefonów systemowych, a także samodzielnie weryfikuje poprawność konfiguracji systemu i sygnalizuje ewentualne błędy.
Cechy i zalety
- przyjazny graficzny interfejs użytkownika, widoczny na monitorze komputera
- wygodny sposób konfiguracji abonentów, grup, translacji, wiązek
- rozbudowany i elastyczny mechanizm wyboru najtańszej drogi połączenia (LCR)
- zdalna (on-line) konfiguracja oraz serwisowanie centrali – dostęp za pomocą Internetu, po sieci LAN, przez modem oraz USB
- możliwość pełnej konfiguracji systemu jak i telefonów systemowych wraz z wydrukiem etykiet (opisów) do przycisków telefonów
- edycja publicznej i wewnętrznej książki telefonicznej wraz z możliwością wydruku książki
- stopniowanie dostępu do serwera
- monitor – kompleksowa diagnostyka stanu centrali i połączeń
- automatyczna aktualizacja FirmWare przez
ConfigMAN
- wbudowany miernik sygnalizacji VoIP, ISDN oraz konsola diagnostyczna
- wydruk dokumentacji instalacji
Slican ConfigMAN.user
ConfigMAN.user to wersja programu ConfigMAN pozwalającą na zmianę niektórych parametrów nie wpływających na zasady ruchu zaprogramowane w konfiguracji serwera. Jest przeznaczona dla przedstawiciela użytkownika i pozwala na realizację funkcji, których zmiana nie wpłynie w żaden sposób na jakość połączeń czy pracy systemu.
- przyjazny, graficzny interfejs użytkownika, widoczny na monitorze komputera
- edycja i wydruk publicznej i wewnętrznej książki telefonicznej
- edycja i wydruk etykietek pod przyciski telefonów systemowych
- edycja większości ustawień w telefonach systemowych
- edycja uprawnień / restrykcji poszczególnych użytkowników
- edycja podstawowych ustawień grup (w tym konferencyjnych)
- monitorowanie połączeń
- przeglądanie infolinii Invenio
- nagrywanie zapowiedzi
Narzędzia dla użytkownika
Slican SenderSMS
Powiadamianie pacjentów o wizytach, studentów o egzaminach czy klientów o promocjach to codzienność. Aplikacja SenderSMS służy do seryjnego wysyłania wiadomości SMS z wykorzystaniem serwerów SLICAN.
Jej głównym zadaniem jest zapewnienie skutecznej komunikacji SMS zarówno w kontaktach z kontrahentami, klientami lub też celach marketingowych oraz typowo informacyjnych z pacjentami, studentami czy centrami powiadamiania SMS (Urzędy Powiatowe, Gminne, Miejskie, Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego).
- tworzenie kontaktów, grup kontaktów
- szablony wiadomości (prywatne, publiczne)
- personalizowanie wiadomości na podstawie pól kontaktu
- automatyczne rejestrowanie i wyrejestrowanie kontaktu na podstawie przesłanego kodu SMS
- obsługa polskich znaków diakrytycznych
- wiadomości typu „flash”
- rejestrowanie wiadomości przychodzących, wychodzących wraz z raportami doręczeń
- zabezpieczenie przed wysłaniem wiadomości na wybrane numery (czarna lista)
- import/eksport kontaktów
- wielopoziomowy dostęp do aplikacji (administrator, zarządzający, obsługa)
- obsługa wielu bramek GSM
Działanie aplikacji SenderSMS jest licencjonowane i jej używanie wymaga wykupienia odpowiedniej licencji.
Slican ConsoleCTI
ConsoleCTI to przyjazny i wydajny system do obsługi masowego ruchu telefonicznego. Znajdzie zastosowanie w instytucjach z obsługą ruchu przez wielu kolsultantów jednocześnie, centrach zarządzania, na stanowiskach dyspozytorskich i współczesnych sekretariatach.
ConsoleCTI ułatwia współpracę z telefonem systemowym, przez obsługę połączeń na ekranie monitora, na którym wyświetlane są wszystkie stany z dodatkowymi informacjami, listą kontaktów, historią połączeń, ekranową klawiaturą telefonu i książką telefoniczną oraz wspomaga korzystanie z funkcjonalności linii.
Aplikacja ConsoleCTI przeznaczona jest do wspomagania stanowisk telefonicznych, w zakresie:
- obsługi dużej ilości połączeń przychodzących przez wielu konsultantów
- rozdziału ruchu na grupy połączeń w sprawie różnych zagadnień
- zestawiania połączeń wychodzących z prezentacją jednym numerem
- wspomagania w czynnościach odbierania, parkowania i przekazywania połączeń
- prezentacji stanów połączeń (ruch przychodzący, wychodzący, zawieszony)
- informacji o godzinie połączenia, czasie trwania, osobie odbierającej, sposobie obsługi i rodzaju połączenia
- prezentacji stanów telefonów wewnętrznych (wolny, zajęty, DND)
- identyfikacji dzwoniącego
- zarządzania połączeniami zaparkowanymi
- przeglądania książki numerów wewnętrznych, książki publicznej w centrali oraz historii połączeń nagrywania i odsłuchu przeprowadzonych konsultacji
Zunifikowana komunikacja
Slican Komunikator CTI
Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i zunifikowaną komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu „wybierz i kliknij”. Łączy graficzną wizualizację operacji na ekranie z aplikacjami i interfejsami IP PBX. W zestaw najnowszej generacji rozwiązań CTI Slican wchodzą:
- Slican PhoneCTI – integracja komputera z telefonem stacjonarnym
- Slican WebCTI – integracja komputera z telefonem przez przeglądarkę internetową.
- Slican MobileCTI – wersja mobilna WebCTI
Wszystkie aplikacje wchodzące w skład Komunikatora CTI dostępne są w j. polskim i j. angielskim.
Cechy i zalety PhoneCTI
- realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
- Obsługa czatu i wiadomości sms
- Flash SMS – wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu – niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
- bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
- dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX, np. nie przeszkadzać (DND) i usługi przekierowania (FWD)
- obsługa linków „call to” w przeglądarkach
- identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
- powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
- automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
- integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
- ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
- opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
- grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
- obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
- historia połączeń, czatów, SMS
- filtry wyszukiwania w historii połączeń
Cechy i zalety WebCTI
- obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
- realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
- współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
- praca z dowolną przeglądarką – Internet Explorer, Chrome, Firefox
- współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile, iOS
- dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
- intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
- dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX – blokada telefonu, przywołanie konta, ustawienie budzika, przekierowanie na numer MobilePhone, przekierowania (FWD), usługa nie przeszkadzać (DND) oraz usługa „Jestem tam”
- połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
- uprawnienia Managera – zdalny dostęp do telefonu pracownika z licencją CTI.user w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
- identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
- informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
- zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
- integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
- zaawansowane wyszukiwanie tekstów
- grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
- obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
- opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
- możliwość dodawania kontaktów / działów/ grup
- zdalny dostęp do pełnej historii połączeń
- zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
- filtry wyszukiwania w historii połączeń
Cechy i zalety MobileCTI
- współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile, iOS
- praca z dowolną przeglądarką zainstalowaną w smartfonie
- dostęp do ustawień telefonu stacjonarnego
- intuicyjne programowanie indywidualnych ustawień telefonu
- dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX np. przekierowania (FWD) i usługi nie przeszkadzać (DND)
- przekierowanie na numer MobilePhone
- połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
- zdalny dostęp do firmowej i prywatnej książki telefonicznej
- integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
- wyszukiwanie kontaktów z książek telefonicznych
- obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez
Aplikacje taryfikacyjne
Slican BillingMAN.plus / BillingMAN
BillingMAN jest aplikacją, służącą do rozliczania połączeń w serwerach Slican. Zaimplementowany w programie BillingMAN.plus moduł analizy sprawia, iż jest doskonałym narzędziem dla osób / firm zajmujących się analizą ruchu telefonicznego. Pozwala w prosty sposób obliczyć ilość i koszty generowanych połączeń.
Cechy i zalety
- rozliczanie różnorodnych planów taryfowych: naliczanie impulsowe, sekundowe, opłaty inicjacyjne
- możliwość naliczania dodatkowej marży do połączenia
- praca na danych bieżących i archiwalnych
- prezentacja wyników i poszczególnych zestawień w formie tabelarycznej
- tworzenie mini billingów oraz pokazywanie szczegółów połączeń
- łatwe grupowanie rozmów wg różnych kategorii – rodzaju połączeń, abonentów, grup
- możliwość eksportu wykresów i zestawień do Excela
- graficzna prezentacja wyników – wykresy pionowe, poziome i kołowe (BillingMAN.plus)
- efektywny i różnorodny mechanizm filtrowania rozmów przychodzących i wychodzących
- możliwość ukrycia części numeru w raportach i zestawieniach
- stopniowanie dostępu do aplikacji
Nagrywanie rozmów – archiwizacja i udostępnianie nagrań
Slican RecordMAN.server / RecordMAN.client
RecordMAN jest najnowszym pakietem aplikacji służących do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów Embedded Recording dla serwerów Slican. Aplikacja jest narzędziem dla firm, które oczekują sprawnego, niezawodnego i bezpiecznego archiwizowania i wyszukiwania nagranych rozmów telefonicznych bez inwestowania w drogie, zewnętrzne systemy nagrywające.
RecordMAN składa się z dedykowanych aplikacji:
- RecordMAN.server – pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera sieci lokalnej
- RecordMAN.client – wyszukiwanie i odsłuch nagrań.
RecordMAN.server zapewnia archiwizację nagranych rozmów telefonicznych na komputerze w sieci lokalnej, gdzie jedynym ograniczeniem wielkości archiwum jest pojemność twardego dysku. Program udostępnia nagrania do aplikacji RecordMAN.client zgodnie z uprawnieniami dla poszczególnych użytkowników.
RecordMAN.client jest aplikacją do obsługi nagrań archiwizowanych za pomocą programu Slican RecordMAN.server. Poszczególni użytkownicy zgodnie ze swoimi uprawnieniami mogą wyszukiwać i odsłuchiwać nagrane rozmowy telefoniczne. Po połączeniu się z serwerem aplikacja nie pobiera nagrań, ale dopiero polecenie odtwarzania nagrania powoduje ściąganie pojedynczego pliku i jego odtworzenie. Użytkownik ma zagwarantowany szybki i niezawodny dostęp do interesujących go nagrań oraz sprawne wyszukiwanie konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.
Cechy i zalety
- bezpieczny dostęp – dostęp do nagrań chroniony jest hasłem, definiowanym przez użytkownika
- szyfrowanie – nagrania pobierane do odsłuchu są szyfrowane, co zapobiega ich pobraniu i odtworzeniu przez nieupoważnione osoby
- filtrowanie rozmowy wg. kryteriów – daty nagrania rozmowy, pory dnia (zakres godzin), numeru rozmówcy, rodzaju połączenia (wychodzące, przychodzące, wewnętrzne, tranzytowe), dowolnego wyrażenia tekstowego (np. nazwa pliku i jego zawartość)
- wyszukiwanie i odsłuch nagranych rozmów telefonicznych zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez administratora (np. nagrania własne, działu, dostęp do nagrań z dnia itd.)
- możliwość eksportu rozmowy telefonicznej przez użytkownika
- konfiguracja stanowisk RecordMAN.client, z których każde może mieć przydzielone indywidualne uprawnienia związane z dostępem do nagrań rozmów telefonicznych
- praca w tle – jednoczesne użytkowanie innych programów